Retentie & Acquisitie van klanten en voor medewerkers

U wilt nieuwe klanten

Management Instituut Nederland heeft als missie organisaties te helpen bij het verbeteren van hun klantbehoud, meer omzet te laten halen uit hun bestaande klanten en op een innovatieve manier nieuwe klanten en opinieleiderschap te laten verwerven. Echter wel altijd in combinatie met medewerkers die resultaat met plezier combineren. Dit doen wij met het Customer Value Programma, een bewezen retentie- en acquisitieprogramma. Het acquisitiestuk bestaat uit de volgende module:

Module 3: Business Accelerator


Als het retentiepercentage gestabiliseerd en toegenomen is, wordt het tijd voor acquisitie, lees new business, middels de Business Accelerator.
De Business Accelerator is een B2B-marktbewerkingsprogramma op basis van marktonderzoek met als doel:

- Meer en beter gekwalificeerde verkoopleads voor de opdrachtgever;

- Waardevolle content voor marketing en extern communicatie;

- Vergroten van kennis en expertise opdrachtgever van de markt;

- Het imago en de reputatie van de opdrachtgever te verbeteren;

- De loyaliteit van bestaande klanten naar de opdrachtgever te versterken.

Wanneer kiest u voor Management Instituut Nederland?

- Wanneer u relevante content nodig heeft om uw communicatiestrategie in te vullen en lange termijnrelaties wilt gaan bouwen
- Wanneer u het imago van uw bedrijf wilt versterken middels kennisleiderschap (thought leadership)
- Wanneer u hoogwaardige afspraken nodig heeft voor uw verkopers
.

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co