Home  |  Referenties  |  NarrowCoach  |  Vacatures  |  Het goede doel  |  Over ons  |  Contact  |  Blog  |  Klantenlogin
Rijnland timmert hard aan de weg!
 
Posted by admin on

Rijnland timmert hard aan de weg, o.a. met de invoering van een digipanel!

In januari 2009 heeft het hoogheemraadschap van Rijnland het initiatief genomen tot de uitvoering van een klanttevredenheidsonderzoek in samenwerking met Management Instituut Nederland. Dit eerste onderzoek had betrekking op het onderwerp Meldingen. In juni 2009 volgde een tweede onderzoek naar klanttevredenheid, deze keer van de afdeling Belastingen. Vanaf dat moment kreeg het hoogheemraadschap de smaak goed te pakken.

In juli volgden een klanttevredenheidsonderzoek van de afdeling Handhaving, een doorlopend onderzoek ter evaluatie van de website en in september nog een kort onderzoek naar de Servicenormen die Rijnland hanteert. In november is het eerste interne KTO uitgevoerd en zijn de eigen medewerkers daarmee aan de beurt met het geven van hun mening. De betrokkenheid van de medewerkers blijkt groot. In dit uitgebreide onderzoek worden vier afdelingen van de sector Middelen onder de loep genomen en ondanks de enorme lengte van de vragenlijst behaalt dit onderzoek een mooi responspercentage van bijna 50%.

In 2010 kiest het hoogheemraadschap ervoor de samenwerking voort te zetten, waarbij direct een aantal nieuwe onderzoeken op stapel staat. Het eerste half jaar alleen al vier nieuwe onderzoeken en drie hermetingen, waaronder ook het allereerste klanttevredenheidsonderzoek Meldingen. Ook is men gestart met het samenstellen van een digipanel, waarvoor inmiddels 600 deelnemers zich hebben aangemeld.

Dit digitale klantenpanel zal een aantal keer per jaar benaderd worden voor het invullen van enquĂȘtes over onderwerpen waarvoor Rijnland nog beleid moet maken of waarvan ze het beleid willen verbeteren. In eerste instantie voert Rijnland deze nieuwe manier van beleidvorming in als proef, maar bij welbevinden zal dit gaan gelden voor alle beleidvormende onderwerpen. Het eerste onderwerp waar het digipanel zich over mag buigen betreft recreatie in en om het Rijnlandse water en zal in mei 2010 van start gaan.

Al met al kunnen we stellen dat Rijnland zijn klanten meer dan serieus neemt en er veel voor over heeft de tevredenheid te verbeteren en de betrokkenheid te vergroten. Of Rijnland deze doelen werkelijk bereikt, zal blijken uit de resultaten van de diverse onderzoeken en hermetingen en de blijvende deelname van klanten aan het digipanel.

100
1.9k
 
Posted in: Algemeen nieuws, NarrowCoach
 
Tags: , , , , , , , , .
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Lees verder
100
1.9k
HRM
 
 
Welkom!
 
Management Instituut Nederland is een begrip als het gaat om onderzoek en verandering. Specialist in klantenonderzoek, medewerkersonderzoek en leveranciersonderzoek. Bovendien het eerste en enige bureau van Nederland dat werkt met een volledig in eigen beheer ontwikkeld en gepatenteerd dashboard NarrowCoach. De organisatie is verder simpel en logisch opgedeeld in drie pijlers; onderzoek, advies en implementatie, die gezamenlijk veel synergie opleveren voor de klant en haar markt.

Management Instituut Nederland is trots om zich een Full-Service Bureau te kunnen noemen en heeft een zeer hoge aanbevelingsscore onder haar bestaande klanten.
Calender
 
May 2010
M T W T F S S
    Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Management Instituut Nederland
 
Altenaweg 20a
5145 PC Waalwijk
+31 (0)416 - 34 96 50
 
info@managementinstituut.nl managementinstituut.nl
 
 
Bel mij terug
 
Bel mij terug!