Home  |  Referenties  |  NarrowCoach  |  Vacatures  |  Het goede doel  |  Over ons  |  Contact  |  Blog  |   Login

Cases non-profit

Waterschap X besloot op advies en in samenwerking met Management Instituut Nederland nu eens niet naar de bekende weg te vragen maar is gestart met een uitgebreide klantmonitor waarbij de waterschapsprocessen direct werden gekoppeld aan de doelgroep. Doel hiervan was inzicht verkrijgen (0-meting) in de mening en opinie van de klanten en relaties van het waterschap met betrekking tot de taakuitvoering, communicatie en klantgerichtheid van de organisatie.  De resultaten hebben het management goed ondersteunt bij het formuleren van verbeterpunten op de verschillende taakgebieden, zodat nu ook de belastingplichtigen echt zien dat er zaken zijn veranderd en verbeterd.

Vraag meer informatie aan!
 
 
 
Uw contactpersoon

Dhr. Frank van Delft
info@managementinstituut.nl
+31 (0)416 - 34 96 50

Inschrijven nieuwsbrief
 

 

Management Instituut Nederland

 
Altenaweg 20a
5145 PC Waalwijk
Nederland
+31 (0)416 - 34 96 50
 
info@managementinstituut.nl www.managementinstituut.nl
 
Google+ LinkedIn TwitterYoutubeSlideshare'
 
Bel mij terug
 
 
Wij zijn lid van