Home  |  Referenties  |  NarrowCoach  |  Vacatures  |  Het goede doel  |  Over ons  |  Contact  |  Blog  |   Login

Behoeftenonderzoek

http://www.managementinstituut.nl/uploads/images/headers/behoefteonderzoek.jpg

Succesvolle organisaties blijven de markt waarop ze opereren constant monitoren. Een scherp zicht op de markt kent een aantal belangrijke voordelen:

- Mogelijke nieuwe doelgroepen bepalen

- Ontdekken van ‘gaten in de markt’

- Uw organisatie blijven ontwikkelen en daardoor voorlopen ten opzichte van uw concurrenten

Een behoeftenonderzoek is een ideale manier om de wensen en behoeften van de markt in kaart te brengen.

 

We kijken bij een behoeftenonderozek naar uw huidige klanten maar ook naar potentiële klanten. Een aantal centrale vragen die daarbij aan bod komen zijn: bij wie zijn ze nu klant en waarom? Wat moet er gebeuren om bij u klant te worden? Wat zijn de sterke en zwakke punten van hun huidige leverancier? Bij uw huidige klanten wordt vooral onderzocht wat uw sterke punten zijn en wat u kunt verbeteren. De resultaten van het behoeftenonderzoek geven u een helder inzicht in wat er speelt op de markt en kunt u als handvat voor uw (marketing)beleid gebruiken.

 

Klik hier om contact met ons op te nemen voor meer informatie over behoeftenonderzoek en wat het voor u kan betekenen. We zijn u graag van dienst.

Vraag meer informatie aan!
 
 
 
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Voer aub de letters van de afbeelding in
Uw contactpersoon

Dhr. Frank van Delft
info@managementinstituut.nl
+31 (0)416 - 34 96 50

Inschrijven nieuwsbrief
 

 

Management Instituut Nederland

 
Altenaweg 20a
5145 PC Waalwijk
Nederland
+31 (0)416 - 34 96 50
 
info@managementinstituut.nl www.managementinstituut.nl
 
Google+ LinkedIn TwitterYoutubeSlideshare'
 
Bel mij terug
 
 
Wij zijn lid van