Home  |  Referenties  |  NarrowCoach  |  Vacatures  |  Het goede doel  |  Over ons  |  Contact  |  Blog  |   Login

Wat levert klantenonderzoek op?

http://www.managementinstituut.nl/uploads/images/headers/wat-levert-klantonderzoek-op.jpg

Een goed klantenonderzoek kan uw organisatie naar een hoger niveau tillen. U kunt beter inspelen op de wensen en behoeften van uw klanten en de klanten zullen uw organisatie positiever beoordelen. Omdat u uw klanten effectiever tegemoet kunt treden, verstevigt de band tussen uw organisatie en de klant en kunt u uw imago verbeteren.

 

De voordelen op een rijtje

- Weten wat uw klanten wel en niet wil

- De mogelijkheid om in te spelen op de behoeften van uw klanten

- De klanttevredenheid en -loyaliteit verhogen

- De relatie met uw klanten verbeteren

- Uw medewerkers bewuster maken van hun klanten

Vraag meer informatie aan!
 
 
 
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Voer aub de letters van de afbeelding in
Uw contactpersoon

Dhr. Frank van Delft
info@managementinstituut.nl
+31 (0)416 - 34 96 50

Inschrijven nieuwsbrief
 

 

Management Instituut Nederland

 
Altenaweg 20a
5145 PC Waalwijk
Nederland
+31 (0)416 - 34 96 50
 
info@managementinstituut.nl www.managementinstituut.nl
 
Google+ LinkedIn TwitterYoutubeSlideshare'
 
Bel mij terug
 
 
Wij zijn lid van