Home  |  Referenties  |  NarrowCoach  |  Vacatures  |  Het goede doel  |  Over ons  |  Contact  |  Blog  |   Login

Klanttevredenheid

Tevreden klanten zijn belangrijk voor het hier en nu, maar loyale klanten zijn nog belangrijker voor de continuïteit in de bedrijfsvoering. Wat is de kwaliteit van de huidige klantcontact momenten, zijn er klant ambassadeurs te onderscheiden, hoe is tegemoet gekomen aan de verwachtingen van de klant, hoe scoort de organisatie op thema's als beleefdheid en competentie etc.?

 

Op dergelijke vragen dient niet alleen antwoord gegeven kunnen worden, maar met de output van het onderzoek kan een organisatie ook per direct aan de slag en kunnen de verbeteracties in de tijd worden gemonitored. NarrowCoach faciliteert het gehele proces.

 

Management Instituut Nederland kan met gepaste trots melden dat zij het eerste bureau van Nederland is met een geautomatiseerde oplossing rondom de Net Promotor Score (NPS). De NarrowCoach Business Edition helpt om de effectiviteit van de salesinspanningen systematisch te bevorderen door op een gestructureerde manier het (ambassadeurs)gedrag bij bestaande klanten te meten.

 

Vraag onze salesafdeling hoe we u kunnen helpen uw klanten te segmenteren op basis van hun gedrag zodat ook u in staat bent het toeval te organiseren! Klik hier om contact met ons op te nemen.

Vraag meer informatie aan!
 
 
 
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Voer aub de letters van de afbeelding in
Uw contactpersoon

Dhr. Frank van Delft
info@managementinstituut.nl
+31 (0)416 - 34 96 50

Inschrijven nieuwsbrief
 

 

Management Instituut Nederland

 
Altenaweg 20a
5145 PC Waalwijk
Nederland
+31 (0)416 - 34 96 50
 
info@managementinstituut.nl www.managementinstituut.nl
 
Google+ LinkedIn TwitterYoutubeSlideshare'
 
Bel mij terug
 
 
Wij zijn lid van