Retentie & Acquisitie van klanten en voor medewerkers

Over Management Instituut Nederland

Management Instituut Nederland zorgt voor meer klantbehoud, extra kansen bij bestaande klanten en nieuwe klanten. Kortweg: retentie en acquisitie. Daarnaast zorgen we voor betrokken medewerkers die resultaat met plezier combineren. Voor beide is er een bewezen en krachtig concept.

Management Instituut Nederland heeft als missie om de klantgerichtheid in Nederland op een hoger niveau te brengen, zowel intern en als extern. De aanleiding om ons bureau te starten was de onvrede over bestaande aanbieders, die onvoldoende in staat waren om hun relaties ook daadwerkelijk resultaat te laten boeken. Inmiddels bewijzen wij, als middelgroot bureau, sinds 2006 aan onze relaties dat dit veel effectiever kan. Dit doen wij met het Customer Value Programma, een bewezen retentie- en acquisitieprogramma, dat continu inzage biedt aan welke knoppen u moet draaien om uw omzet en klantbehoud te vergroten. Klanten beoordelen de dienstverlening met een dikke 8 en typeren Management Instituut Nederland als deskundig, enthousiast, authentiek, laagdrempelig, innovatief en met een enorme passie voor het vak. Management Instituut Nederland is trots om zich een Full Service Bureau te kunnen noemen en heeft een zeer hoge aanbevelingsscore onder haar bestaande klanten.


Powered by themekiller.com watchanimeonline.co