Retentie & Acquisitie van klanten en voor medewerkers

U wilt meer halen uit bestaande klanten

Management Instituut Nederland heeft als missie om organisaties te helpen bij het verbeteren van hun klantbehoud, meer omzet te halen uit hun bestaande klanten en op een innovatieve manier nieuwe klanten en opinieleiderschap te verwerven. Echter wel altijd in combinatie met medewerkers die resultaat met plezier combineren. Dit doen wij met het Customer Value Programma, een bewezen retentie- en acquisitieprogramma. Het retentiegedeelte bestaat uit een tweetal modules.


Module 1: Klantwaarde ofwel Customer Value Score (CVS) onderzoek


Klantwaarde onderzoek heeft als doel:

- Het verbeteren van het aanbevelingsgedrag (NPS), de tevredenheid en de loyaliteit. Deze drie vormen samen de CVS en zijn een betrouwbaardere voorspeller voor omzet en winstpotentie dan enkel de NPS;

- Het identificeren van kansen voor cross- en upsell;

- Het creëren van awareness voor nieuwe producten, diensten en toepassingen;

- Het bewijzen dat prijsverhoging niet leidt tot afbreuk van loyaliteit, enkel tot reductie van tevredenheid;

- Het realtime en continu informeren van de interne organisatie over de huidige klantperceptie;

- Het achterhalen van de redenen waarom oud-klanten geen klant meer zijn.



Module 2: VerwachtingsManagement


VerwachtingsManagement, ofwel X-pectation Management, kan separaat worden uitgevoerd of in combinatie met klantwaarde onderzoek. Het geeft inzicht in de toekomstige verwachtingen van klanten in de samenwerkingsrelatie, met als doel het beantwoorden van de volgende vragen voor account- en salesmanagement:

- Hoe heb ik vanaf de start een tevreden klant?

- Hoe zorg ik dat de werkvloer vanaf de 1e dag de klantverwachting waarmaakt?

- Hoe kan ik de loyaliteit van een ontevreden klant weer terugwinnen?

- Hoe krijg ik praktisch inzicht in de effectiviteit van mijn bedrijfsprocessen in relatie tot de tevredenheid en loyaliteit van mijn klanten?


Met VerwachtingsManagement hebben account- en salesmanagers een krachtige tool in handen waarmee ze direct de
tevredenheid en loyalteit van de individuele klant kunnen verbeteren. Ook zorgt VerwachtingsManagement er voor dat bedrijven zich
kunnen conformeren aan de ISO NORM 9001:2014/15.

Waarom kiest u voor Management Instituut Nederland?

- Wanneer u meer klanttevredenheid wilt realiseren, meer omzet wilt halen uit bestaande klanten, of uw sales- en accountmanagement op een hoger niveau wilt krijgen
- Wanneer u inzage wilt krijgen in toekomstige wensen, behoeften en verwachtingen van uw doelgroep
- Wanneer u wilt weten wat mogelijke aankoop en vertrekmotieven zijn maar ook als uw wilt weten wat uw omzet en winstpotentie is ten opzichte van andere bedrijven
.

Resultaat: Meer rendement uit uw bestaande klanten.

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co