Home  |  Referenties  |  NarrowCoach  |  Vacatures  |  Het goede doel  |  Over ons  |  Contact  |  Blog  |   Login
Whitepapers
 
HRM
 
 

Whitepapers

Management Instituut Nederland is niet alleen dé ontzorger in onderzoek en veranderprocessen, maar vergroot tevens uw kennis over onderzoek en verandering, door middel van vakinhoudelijke artikelen, die u gratis worden aangeboden. Regelmatig verschijnen hier nieuwe artikelen die de theorie achter onze onderzoeken beschrijven. Wanneer u het gehele artikel wilt lezen klikt u op aanvragen van de gratis whitepaper onder aan de tekst.

 

 

Whitepaper Employee Engagement

 

Engagement maakt het verschil!

Wat is engagement? Wat zijn de effecten? Hoe meet ik het en hoe verbeter ik het?

 

De whitepaper begint met een uitleg over engagement, uit welke elementen het bestaat en welke factoren van invloed zijn. Vervolgens wordt besproken wat de effecten van engagement zijn en hoe engagement gemeten kan worden. Tot slot volgt een overzicht van praktische tips om engagement te creëren en versterken in de organisatie.

 

 

Whitepaper Klanttevredenheid

 

Leads & omzetvergroting via klantwaarde in plaats van klanttevredenheid: Een halt aan klanttevredenheidsonderzoek?

Of het nu goed of slecht gaat met onze economie, klanten (net als medewerkers overigens) zijn en blijven cruciaal. Zonder klanten geen winst en zonder winst vaak geen bedrijf.


In deze whitepaper leest u alles over "klantwaarde nieuwe stijl". U leest hoe u hiermee uw omzet en winstmarge kunt vergroten én goed gekwalificeerde leads kunt genereren.

Centraal staan:

- De huidige marktontwikkelingen

- Klantwaarde vs. Klanttevredenheid

- In drie stappen naar echte klantwaarde!

 


Whitepaper Medewerkertevredenheid

De zin en onzin van een MedewerkerTevredenheidsOnderzoek  (MTO)  Het nut van het frequent meten versus traditioneel eenmalig onderzoek.

Deze whitepaper gaat in op het structureel meten van medewerkertevredenheid  en loyaliteit c.q. medewerkerswaarde versus traditioneel  medewerkertevredenheidsonderzoek. Tevens wordt de wijze van het implementeren van de  resultaten behandeld in de organisatie en de Net promotor Score.


Vraag nu de gehele whitepaper aan!

Vraag meer informatie aan!
 
 
 
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Voer aub de letters van de afbeelding in
Uw contactpersoon

Dhr. Frank van Delft
info@managementinstituut.nl
+31 (0)416 - 34 96 50

Inschrijven nieuwsbrief
 

 
Nieuws
 

Nieuw jaar, nieuwe verwachtingen!

 

Aandacht voor de klant: NarrowCoach Verwachtingsmanagement

 

Nieuwe collega: Arnoud Hoek

 
 
 

Management Instituut Nederland

 
Altenaweg 20a
5145 PC Waalwijk
Nederland
+31 (0)416 - 34 96 50
 
info@managementinstituut.nl www.managementinstituut.nl
 
Google+ LinkedIn TwitterYoutubeSlideshare'
 
Bel mij terug
 
 
Wij zijn lid van